Fabryka Energii

Fitness

Terminal

Wdrożyliśmy terminal kart płatniczych VISA ,VISA ELECTRON oraz KART ZBLIŻENIOWYCH VISA

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia o formule wzmacniająco – ujędrniająco – spalającej. Mają na celu wyrzeźbienie mięśni brzucha i pośladków. Dla osób o dobrej kondycji zdrowotnej i chcących skutecznie zgubić „brzuszek”

 

PILATES + STRETCH

System ćwiczeń wzmacniający mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa połączonych z treningiem rozciągającym.

 

TRENING OBWODOWY

to ćwiczenia wykonywane w obwodzie ćwiczebnym na przygotowanych przez instruktora stacjach. Osoba ćwicząca ma za zadanie wykonać serie bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Między ćwiczeniami nie robimy przerw. Odpocząć można dopiero po zakończeniu obwodu składającego się z kilku ćwiczeń. Co ważne, każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność.

Wybierając trening obwodowy bliższe będzie osiągnięcie trzech celów:

1. rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych,

2. szybkie spalenie kalorii,

3. zwiększenie wytrzymałości.

 

BOOT CAMP 

to rodzaj sportu wytrzymałościowego, wzmacniającego całe ciało poprzez oddziaływanie na różne partie mięśni. Trening boot camp opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. Grupa wykonuje polecenia trenera, który odpowiada za przebieg zajęć. Trening jest robiony na wzór trening dla młodych rekrutów przygotowujących się do bycia żołnieżem.

Boot camp fitness - zalety treningu- wzmacnia mięśnie całego ciała dużo lepiej niż inne ćwiczenia fizyczne. Poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu.

Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę możesz spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową. Na wzrost motywacji ćwiczącego wpływa szybki spadek wagi, ponieważ systematyczne treningi pozwalają zgubić dodatkowe kilogramy, wysmuklić sylwetkę i wzmocnić ciało. Dodatkowym czynnikiem mobilizującym do aktywności jest obecność rygorystycznego trenera. Pomaga także grupa innych ćwiczących, którzy zmagają się z możliwościami fizycznymi i psychicznymi tak samo jak ty.